Taszár honlapjának vendégkönyve
Üdvözletem!
Az októberi testületi ülésen a lakossági részről előjött a kérdés a vendégkönyv megszüntetésével kapcsolatban. Az volt a válasz, hogy megvannak a megfelelő csatornák, ha az emberek a testülethez, vagy a hivatalhoz akarnak fordulni. Ott a telefon, email, vagy akár személyesen is felkereshetőek a képviselők. De szerintem ez nem ugyanaz. A vendégkönyvben pont az volt a lényeg, hogy nyilvános, az előbb említettekkel ellentétben. Mint ahogy jelen hozzászólásom is ezt példázza. Szólhatnék én személyesen is az illetékesekhez, de így talán más is látja a véleményem és egyetért (vagy nem ért egyet, de legalább a véleményét megtudhatjuk).
Amikor be lett vezetve a regisztrációhoz kötött beírás Taszár honlapján, jóval kevesebb lett az üzenetek száma (amit nem igazán értek, hiszen csak egy valós emailcímre volt szükség). A stílus sem volt olyan alpári, hogy moderálni kelljen valaki hozzászólását. Hogy állandóan csak a negatívumok jöttek elő? Ez sajnos benne van a pakliban. El lehet viselni. Nem hiszem, hogy ez annyival rontaná Taszár hírnevét. Ha pedig egy ilyen kritika korrektül meg van válaszolva, azzal szerintem éppen az "jön át" a lakosság felé, hogy a testület igenis foglalkozik velük.
Én szeretném, ha újra lenne vendégkönyv, vagy valami hasonló. Pedig ez nekem csak többletmunkával járna itt a hivatalban, de akkor is. Biztos én már az a generáció vagyok, aki elválaszthatatlan az internettől :-) De egy olyan világban, ahol a miniszterek Facebookoznak, egy ilyen fórum a minimum. Ha meg nem ír bele senki, akkor sem vesztettünk túl sokat pár munkaórán kívül. Esetleg igénybe lehet venni az új honlapunk szavazás funkcióját a kérdéssel kapcsolatban.
Az egyetlen problémát csak a moderálásban látom. Ki fogja eldönteni, mi maradhat és mi nem? Gyanítom, ezen fog megbukni az egész...
Tarlósi Pál |
1 (2011.11.04.) |
munkamorál-válasz
Tisztelt Anonim!
Nagyon nagy tisztelettel kérem, hogy amennyiben választ szeretne a kérdéseire, keres fel az ebben igazán illetékeseket, vagyis az Esélyes Hölgyeket. De amennyiben bátran vállná a véleményével együtt önmagát szíves választ adunk felmerülő problémáira a fórumon keresztül is.
Tisztelettel: a tszári Esélyes hölgyek |
1 (2011.05.11.) |
Munkamorál?
Nem újkeletű probléma ügyében keresem fel fórumát, bár visszhangja eddig nemigen volt.
Munkám jellegéből kifolyólag igen gyakran tartózkodom különböző multik területén, gyakorlatilag a hét hat napjának felét "bennük" töltöm. Az még hagyján, hogy az Önkormányzat gépjárműve napi rendszerességgel fordul meg - gyanakszom, a pénzfaló Esély alapszolgáltató és az Önkormányzat megbízásából - pl. a Tescoban, de az mélységesen felháborító, hogy magánvásárlások céljából IS. Többnyre pedig önkormányzati dolgozóKKAL, melynek gyakran vagyok szem- és fültanúja. Ezért kapják a fizetésüket? Közpénzből vásárolgatni? A méltán hirhedt megszorítások erre nem terjednek ki? Erre van pénz?
Ugyanez vonatkozik az Esély Alapszolgáltató hölgyeire. Ha ennyire kedvelik a Corso, Tesco, Lidl, stb. ilyen rendszeres látogatását (munkaidőben!), miért nem ott keresnek állást? Alig két hete fél órát vártam a hölgyekre, mivel éppen cigarettaszünetük volt! Ebédszünet után... Nem kívánom inkább ezt a típusú munkamorált minősíteni, és nem a fizetésüket sajnálom tőlük. Hanem a munkájukat! Sok tisztességes ember becsülettel látná el ezeket a feladatokat. Létszámukról nem is beszélve. Ennyi semmittevő embert "eltartani" a mai világban luxus.
Köszönöm, hogy elolvasta soraimat. |
2 (2011.02.08.) |
|